Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna Forum klubu motocyklowego PW
Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

GS odmówił posłuszeństwa ;/
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 17:28, 12 Lis 2008    Temat postu: GS odmówił posłuszeństwa ;/

no to to było tak, jechałem sobie kulturalnie w mieście (tak Florek Brodnica to miasto na prawach powiatu) nagle spadek mocy, wybuch potem jesczcze większy, i slysze jak z prawej strony silnika dobiega bardzo niepokojące pukanie ;/ dowlekłem się do garażu 500 metrów na szczęście tylko tylr, silnik nie przepala teraz wachy na prawy gar strzela z wydechu i kompletnie nie ma mocy, ogólnie jest na chodzie, bo jak się go odpali to to choler.. pukanie wzrasta wraz z obrotami, zdjąłem pokrywę zaworów a tam wsyztsko pięknie gra i buczy, łańcuszek idealny stan i napięcie, zawory i popychacze jak nowe, wałki też, więc kumpel co trochę mechanikuje stwierdził że panewka ;/ -

- napiszczcie proszę co o tym sądzicie, czy spotkaliście się z czymś już takim, i czy jakięs pomysły co dalej z tym niemiłym fantem ;/

P.S. Ja tego nie będę sam robił, bo brak mi wiedzy, narzędzi i umiejętności, chce do dać do chłopaków co w nie jeden silnik zaglądali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Florek
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:38, 12 Lis 2008    Temat postu:

Ja myślę, że jesteś pierwszą osobą którą znam i która przeżyła 2 wybuchy motocykla.
I pierwszą tak odważną, bo jak by motocykl wybuchł to bym już na nim dalej nie jechal bo drugi może być większy jak zresztą zauważyłeś :-p

Możesz sprawdzić ciśnienie, ale tak czy siak trzeba będzie rozebrać i chyba tylko w ten sposób da się sprawdzić co się stało.

Powodzenia !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 19:41, 12 Lis 2008    Temat postu:

no ciśnienia to raczej nie ma wogóle, a co do rozbierania to kumpel mówił żeby spuścił olej odkręcić miskę olejową i poszukać złotych opiłków, jak znajdę to znaczy że panewka (on już takie coś przerabiał i o dziwo w tym gs tylko na innym silniku, potem włożył silnik, który obecnie mi sie rozwalił)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekZm
zdzieracz silikonu



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Marki

PostWysłany: Śro 21:02, 12 Lis 2008    Temat postu:

A jak nie będzie opiłków to mógł Ci się zapłon rozregulować. Spróbuj pokręcić silnikiem z wykręconymi świecami (lub zdjętymi kablami ze świec) i zobaczy czy stuka. Daj znać jakie efektu działań Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 21:07, 12 Lis 2008    Temat postu:

ze świecami czy bez świec go kręciłem na rozruszniku i dalej słychać to pukanie ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JarekZm
zdzieracz silikonu



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Marki

PostWysłany: Śro 21:39, 12 Lis 2008    Temat postu:

Wykręć świece, zdejmij dekielek od zapłonu (chyba prawy) i tam będziesz miał nakrętke pod klucz (nie pamiętam jaki) ona jest sprzęgnięta z wałem. Możesz pokręcić i zobaczyć gdzie stuka i czy czuć uderzenia na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 22:48, 12 Lis 2008    Temat postu:

aha no to mówisz o impulsatorze z prawej strony pod dekielkiem, to zgadza się jest tam śrubka, zrobię jak mówisz, zobaczymy może cos będzie słychać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Czw 9:53, 13 Lis 2008    Temat postu:

Bez wyjmowania motoru się raczej nie obędzie. Oprócz pokręcenia wałem bez świec, możesz spróbować odkręcić misę olejową żeby zajrzeć od dołu, ale nie wiem jak to jest i czy da się wyjąć w gs-ie bez problemów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Czw 15:04, 13 Lis 2008    Temat postu:

co do miski to od spodu jest dobre dojście jest tam kilkanaście śrubek, więc najpierw pokręcę wałem bez świec, a potem spuszcze olej i odkrece miskę i wtedy spróbuję poszukac opiłków i obejrzeć wał, a potem oddać do chłopaków co się tym zajmują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Nie 18:10, 16 Lis 2008    Temat postu:

pokręciłem wałem nic szczególnego nie było słychać, natomiast po spuszczeniu oleju znalazłem w nim pełno srebrnych bardzo małych poskręcanych wiórów troszkę wyglądają tak jak spod tokarki, no i dodatkowo znalazłemjeszcze jakiś większy kawałek metalu półokrągły;/ to coś wyglądało na kawałek panewki, dlatego odkręcanie miski nie było już konieczne ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Florek
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:40, 16 Lis 2008    Temat postu:

Łączę się z Tobą w bólu.
Jak rozbierzesz to zrób jakieś foty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
inżynierzu



Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WARSZAWA

PostWysłany: Nie 19:04, 16 Lis 2008    Temat postu:

przynajmniej masz na czym uczyć sie mechaniki Smile a to gs kup uzywke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spider88g
inżynierzu



Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 14:39, 17 Lis 2008    Temat postu:

ów wyżej wymienione wióry wyglądają na zmielone sprężynki, a ten większy kawałek metalu na zawleczke od zaworów, tak mi powiedział kumpel co troszkę zębów juz zjadl na silnikach. w niedługim czasie wezmę się za rozbiórkę silnika i wtedy będzie wiadomo o co kaman

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
simsun
natłuc



Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:57, 17 Lis 2008    Temat postu:

polska jezyk trudna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezarysz
wie co to motór



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ja to znam?

PostWysłany: Pon 18:17, 17 Lis 2008    Temat postu:

zawleczkę zaworów? to by Ci się zawór rozpiął i wpadł do cylindra -> narobił by masakry, rozwalił tłoka, i pewnie cylinder oraz nie oszczędził głowicy, jakby się postarał to i korbowód by ucierpiał, generalnie nie masz szczęścia, ja bym od razu wyjął silnik, klawiaturę, głowice, cylindry i zobaczył czy mam jeszcze tłoki.
Daj znać co znalazłeś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin