|
Forum klubu motocyklowego PW Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek
inżynierzu
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: IL
|
Wysłany: Nie 9:39, 06 Lip 2008 Temat postu: odpalanie WFM |
|
|
wczoraj przez cały dzień probowaliśmy z Łukaszem odpalić wfmke
polegliśmy
iskar jest gaznik jest w niezłym stanie paliwo wmierę podaje
probowaliśmy wstrzykiwać benzyne i do cylindra i do gaznika etc.
nie mam jeszcze kół wiec pchanie odpada.
jesli ktos chce pomóc to zapraszam.
szukam też ośki do tylnego koła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokogut
polerant nagaru
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:32, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
połóż świece na palnik gasowy w domu i rozgrzej, oczywiście zam koniec tak żeby prawie gorący był i leć potem szybko wkręć i spróbuj zapalić. samostart też nie zaszkodzi ale w umiarze bo jak przesadzisz to może korbowód uwalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
joozek1
Stukacz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 12:42, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
tylko rękawiczki nałóż masz sczęście że masz tylko jedną świecę. zamiast samostartu może być kapka paliwa prosto do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kilian
dawczyni orgazmów
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Racibory
|
Wysłany: Czw 22:21, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdźcie ustawienie zaplonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek
inżynierzu
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: IL
|
Wysłany: Pon 17:28, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
przeszliśmy przez to wszystko
paliwo i w gazniki i do cylindaa ustawianie zapłony etc
ale dzieki za wsparcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsun
natłuc
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:24, 21 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Może nie ma ciśnienia co? Poza tym wymień świecę na nową - stara może nie daje wystarczającej iskry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek
inżynierzu
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: IL
|
Wysłany: Wto 9:53, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
probowalismy 4 rozne swiece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spider88g
inżynierzu
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 508
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 13:33, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a sprawdź czy macie paliwo w baku;p niby śmieszne ale znam osobiście sytuacje jak skoda wujka stanęła na środku drogi, wyciągnął klucze sprawdził wsyztsko a wnuczek się pyta dziadku masz benzyne??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsun
natłuc
Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:50, 24 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
bartek napisał: | probowalismy 4 rozne swiece |
ale czy któraś w 100% była sprawna i nowa? Ważne żeby miała odpowiednią ciepłotę. A poza tym kable, fajka itd - sprawdź czy jest prund i czy działają przerywacze a iskra jest przy odpowiednim położeniu tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez simsun dnia Czw 20:52, 24 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek
inżynierzu
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: IL
|
Wysłany: Pią 11:24, 25 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
niby wszystko sprawdzaliśmy ale moze sprawdze jeszcze raz, gdzies tam musi byc problem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotr S.
zdzieracz silikonu
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opypy-Grodzisk Maz.-W-wa
|
Wysłany: Sob 23:45, 26 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Przy wielu próbach rozruchu, zakładając, że coś dzieje się w układzie zapłonowym, powinno dojść do tzw. zalewania świecy (mokra świeca). Jesli tak sie nie dzieje, tzn. że świeca jest sucha a więc przyczyn należy szukać w układzie zasilania ( gaźnik): zabrudzona dysza paliwowa, za niski poziom benzyny w komorze pływakowej, za nisko osadzona iglica albo też niedrożność kanalików w gaźniku. Co do ustawienia zapłonu, to rozwarcie styków przerywacza powinno nastąpić na kilka mm (bodajże 4.5 mm - dokładnie nie pamietam, proszę sprawdzić w instrukcji) przed GMP tłoka. Oczywiście ważna jest też przerwa na świecy rzędu 0,6 - 0,8 mm a nawet przy dobrym stanie magnesów koła zamachowego (magnesowego) do 1 mm. Przyczyną braku iskry lub też słabej iskry mogą byc słabe magnesy koła magnesowego (lata robią swoje). Można to zregenerować. Zakładam,że cewka zapłonowa jest OK. Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
inżynierzu
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce-Waw
|
Wysłany: Pon 8:37, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Skoro iskra jest tak jak piszesz to ja bym sprawdził dokładnie moment zapłonu (wyprzedzenie), a potem to już tylko gaźnik..A świeca do takiego sprzęta to chyba nie ma za bardzo znaczenia jaka będzie......taka zwykła powinna robić (zwykła znaczy się jednoelektrodowa od malucha itp.) W starych sprzętach po prostu wozi się kilka różnych świec i zmienia co jakiś czas jak są problemy - obieg zamknięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokogut
polerant nagaru
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:40, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
a może wy po prostu nie macie siły kopnąć tak żeby to zagrało. złożyć i pchnąć moja rada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|