Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna Forum klubu motocyklowego PW
Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szarpie motocykl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 15:58, 29 Lip 2008    Temat postu: szarpie motocykl

hej, posiadam ten motocykl

[link widoczny dla zalogowanych]

aktualnie jestem w angli, i dojedzam nim do pracy, jak wrzucam bieg na wolnych obrotach jest ok, na wyzszych szarpie mna jechac sie nie ale nie jedzie plynnie, myslalem ze cos z regulacja gaznika, ale nie pomgaga, szczerze nie mam pojecia co to moze byc?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Florek
Administrator



Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:47, 29 Lip 2008    Temat postu:

Spuść paliwo z gaźnika i zamiast paliwa podłącz kompresor, przedmuchaj delikatnie.
U mnie i u Rebelki pomogło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Wto 20:48, 29 Lip 2008    Temat postu:

Regulacja gaźnika, czyszczenie gaźnika (są różne sposoby), zastosowanie/wymiana filtra paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 10:07, 30 Lip 2008    Temat postu:

jestescie pewni ze gaznik? przy regulacji zadnych zmian, tzn zwieksza zmniejszaja sie obroty ale dalej szarpie, jak go mozna przeczyscic, oprocz powietrzem?


ogolnoe nigdy nie zabieralem sie za wieksza naprawe wczesniej mialem skuter duzo roboty nie bylo przy nim, czyli wezme zakrece gaznik poczekam az zje cale paliwo sprobuje przeczyscic powietrzem i podlacze z powrotem paliwo tak? czy moze mam rozkrecic caly gaznik? ciezko sie do niego dostac, a paliwo prosto z kranika idzie do gaznika wiec filtrow chyba nie ma co doradzicie?


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 11:39, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Śro 13:11, 30 Lip 2008    Temat postu:

Nikt nie może być niczego pewny, bo nie widzi/nie dotykał Twojego sprzęta. To jest zawsze trochę wróżenie z fusów. Z opisu sytuacyjnego (czy raczej słowotoku, który trzeba przeczytać z 5 razy żeby zrozumieć) wynika, że problemy są przy większych dawkach paliwa, więc najbardziej pospolitą przyczyną wydaje się być zabrudzony gaźnik/niedrożne kanały. Gaźnik można czyścić oprócz przedmuchiwania rozbierając go na części i nie ruszając ważnych śrubek (np. składu mieszanki) wyczyścić przy pomocy np. szpraju specjalnego z każdej stacji benzynowej. Jakikolwiek filtr wstawiony między zbiornikiem a gazorem i wymieniany co jakiś czas zapobiega/zmniejsza zabrudzenie tego ostatniego.
Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:36, 30 Lip 2008    Temat postu:

aha:) przepraszam za dziwny opis:) dobra sprobuje to rozkrecic;) i zobaczymy co bedzie wielkie dzieki
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
joozek1
Stukacz



Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:02, 31 Lip 2008    Temat postu:

Michał napisał:
Nikt nie może być niczego pewny, bo nie widzi/nie dotykał Twojego sprzęta. To jest zawsze trochę wróżenie z fusów. Z opisu sytuacyjnego (czy raczej słowotoku, który trzeba przeczytać z 5 razy żeby zrozumieć) wynika, że problemy są przy większych dawkach paliwa, więc najbardziej pospolitą przyczyną wydaje się być zabrudzony gaźnik/niedrożne kanały. Gaźnik można czyścić oprócz przedmuchiwania rozbierając go na części i nie ruszając ważnych śrubek (np. składu mieszanki) wyczyścić przy pomocy np. szpraju specjalnego z każdej stacji benzynowej. Jakikolwiek filtr wstawiony między zbiornikiem a gazorem i wymieniany co jakiś czas zapobiega/zmniejsza zabrudzenie tego ostatniego.
Mr. Green


trzeba tez dobrać odpowiedni filtr aby nie był "za duży" gdyż też może blokować dopływ paliwa do gaźnika, przeczyść kranik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 13:50, 31 Lip 2008    Temat postu:

a ten plyn go gaznika jak sie nazywa? czy po prostu musze isc na stacje i powiedziec ze taki chce? ciekawe ile mnie tu skasuja za cos takiego;/
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał
inżynierzu



Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce-Waw

PostWysłany: Czw 14:24, 31 Lip 2008    Temat postu:

joozek1 napisał:

trzeba tez dobrać odpowiedni filtr aby nie był "za duży" gdyż też może blokować dopływ paliwa do gaźnika, przeczyść kranik.


Prawda, ale wydaje mi się, że filtry motocyklowe są wszystkie mniej więcej tej samej wielkości. Ja w Bigu z braku laku założyłem sporo większy filtr od trapeza (poloneza Mr. Green ) i też latało.
Szpraj do czyszczenia gazorów nazywa się zazwyczaj 'do czyszczenia gaźników i instalacji paliwowych' czy coś w podobie....mnie na stacji 2 lata temu skasowali na ~14-17 zeta......nie jest to raczej majątek, a działa niesamowicie - trzeba tylko sprawdzić jak działa na membrany i same gumki ostrożnie (jeśli w ogóle) nim traktować, choć w sumie Twoje są nowe..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klubu motocyklowego PW Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin