|
Forum klubu motocyklowego PW Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
swieczek
v-max 45 km/h
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:09, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jak się nie dojedzie jak dojedzie tylko trzeba się odpowiednio do tego przygotować ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
inżynierzu
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce-Waw
|
Wysłany: Wto 17:52, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Szymon napisał: | hehehe a jak inne słabe punkty? wałek zdawczy, regler... |
Ty..idź se lepiej magneto odkręć..
Słabe punkty Afry to tak jak mocne punkty Biga, jest ich......mało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Wto 17:54, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Florek
Administrator
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:57, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Panie magistrze, przecie magneta się nie odkręca!
Je się ściąga ściągaczem :-p, a że się dobrze trzyma czasami to już inna sprawa.
Mi tam zawsze wydawało się podejrzane, że tak mało ludzi śmiga na bigach w dalsze trasy. Jak porównuję forum AT i DR to jakąś taką dysproporcję widzę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
inżynierzu
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce-Waw
|
Wysłany: Wto 19:42, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Florek napisał: | Panie magistrze, przecie magneta się nie odkręca!
Je się ściąga ściągaczem :-p, a że się dobrze trzyma czasami to już inna sprawa.
Mi tam zawsze wydawało się podejrzane, że tak mało ludzi śmiga na bigach w dalsze trasy. Jak porównuję forum AT i DR to jakąś taką dysproporcję widzę... |
Ale jak mówisz "odkręcam owiewkę" to przeca nie owiewkę z gwintem masz na myśli
Bigosy choćby tylko z powodu jednego cylindra są bardziej podatne na awarie, mniej wygodne w trasy, wymagają częstszego serwisu i są mniej żywotne. I to na wyprawy nie jest dobre. A jest jeszcze kupa innych różnic.
Żeneralnie, to po prostu są sprzęty trochę do różnych rzeczy stworzone.
Żaden z nich nie jest zasadniczo lepszy, są po prostu....trochę inne. Bigos bardziej do katowania wkoło komina podchodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Wto 19:43, 19 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek
inżynierzu
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: IL
|
Wysłany: Wto 20:34, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zwroccie uwagę ze nadal siedze cicho... :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
inżynierzu
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 20:52, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Nie chce mi sie polemizowac bo i tak swoje wiem :P
Zgadzam sie ze przebieg do naprawy głównej ma mniejszy, taka specyfika jednocylindrowca.
I argument elastycznosci silnika tez rozumiem i sie zgadzam ze jak wyjedziesz za miasto to mozesz zapomniej o wachlowaniu biegami (dla mnie nuda)
Ale kazdy inny jest do odparcia łacznie z typowymi bolączkami, których BIG nie ma w przeciwienstwie do AT. A olej tez powinniscie zmieniac co 6 tys jak przewidziała fabryka, wiec podobnie jak w bigu a ine czynnosci serwisowe to brobiazgi, nie skomplikowane zbytnio. No a z Twoim Michale umiłowaniem do krecenia sie w koło komina i brakiem potrzeby i chęci do długich wypraw, zakup AT jako globtroterki jest jakby bezzasadny z praktycznego punktu widzenia, bo o gustach sie nie dyskutuje. AT ma lepszy PR wart drugie tyle co sam motocykl, stąd cena
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
inżynierzu
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce-Waw
|
Wysłany: Wto 21:41, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Szymon, lubię Cię i dlatego łagodnie wyprowadzę Cię z błędu. Nie będę się rozpisywał, ale zauważę, że nie polemizowałem, a Bigosowi nie pojechałem (nie wiem czy zauważyłeś) a zaledwie zarysowałem parę różnic. Typowe minusy AT są dobrze znane bo to motocykl zjeżdżony i rozpoznany. A..i nigdzie nie pisałem że lubię jeździć daleko-nie lubię. AT jest wg mnie lepsza.
I na koniec..olej w AT się zmienia co 12, tak mówi oryginalna instrukcja do mojego złoma, którą posiadam. W Bigu oprócz oleju są regulacje łańcuszków i inne pierdy, co wprowadza niepotrzebne komplikacje. Także..tego..gierary hirr
O tzw. 'mitach' kiedy indziej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
inżynierzu
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Wto 21:57, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
bartek napisał: | zwroccie uwagę ze nadal siedze cicho... :P | i dobrze spuscmy zasłonę milczenia na bmw zwłaszcza małe :P
Michale łancuch to tylko balansowy sie naciaga i to w piac min, przy okazji zmiany oleju, luzujac i dokrecając dwie sruby napinacza a trzecia kontrujac ogolnie obsługa jest przyjazniejsza dla uzytkownika mimo ze czestsza.
Dobra mniejsza o wiekszosć Ja poprostu wybrałem moto spełniajace moje potrzeby poraz drugi juz wpełni swiadomie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Florek
Administrator
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:25, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
hehehe widać, że zima się zbliża! i motocykliści już powoli zapadają w przedkomputerowy sen zimowy.
Za to teraz BMW zrobiło sobie taki PR globtrotera, że szkoda gadać!
Ja to myślę, że powinniśmy się przesiąść na coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Florek dnia Śro 7:25, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
joozek1
Stukacz
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:05, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A ja myślę że wkoło komina to TTR jest idealna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon
inżynierzu
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WARSZAWA
|
Wysłany: Śro 12:22, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
hehe i po co komu dom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
inżynierzu
Dołączył: 12 Sty 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce-Waw
|
Wysłany: Czw 10:19, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Łan sadżeszczyn..jeśli ewidentne wady swojego moto widzisz jako zalety, to może czas pojeździć czymś innym
Najprzyjemniejszym rodzajem obsługi jest jej..brak
Ja ostatnio przejechałem się gs 800 Tomiego kawałek - prowadzenie, moc - niebo a ziemia, chociaż parę wad ma ewidentnie. Nowy możliwy kierunek - Triumph 800:
[link widoczny dla zalogowanych]
EDIT: sorry, link nie robił
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Czw 14:42, 21 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|