|
Forum klubu motocyklowego PW Forum klubu motocyklowego PW SiMRiders
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 16:41, 13 Wrz 2009 Temat postu: witam szanowne grono:) |
|
|
Jak w temacie: przede wszystkim witam wszystkich zgromadzonych na forum. Na imię mam Bartosz i w tym tygodniu zaczęła się moja zawsze upragniona przygoda z moto a dokładnie stałem się posiadaczem GPZ600 i tu jest mały problem, konkretnie to sprawa wygląda tak: zieloną kupiłem za grosze od kolesia z sąsiedniej osady ponieważ już od 2 lat nie jeździ na moto(jakieś ale ze strony jego żony czy coś takiego) w tym czasie motor stał nieużywany i teraz ma małe problemy z odpaleniem. gaźniki wyczyściełem jak umiałem a szczerze to niewiele wiem o mechanice jednośladów jednak bestia przemówiła kilka razy i raz nawet chwilę pochodziła jednak strasznie nie równo na wolnych obrotach i nie bardzo miała ochotę wkręcić się na wyższe:( czy ktoś mógłby pomóc?? będę wdzięczny za najdrobniejsze nawet wskazówki bądź link do podobnego tematu(ja niestety nic konkretnego nie znalazłem, być może źle szukałem). pozdrawiam Bartosz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Florek
Administrator
Dołączył: 15 Gru 2006
Posty: 822
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:05, 13 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
-Wykręć świece (są tam jakieś patenty z wypalaniem ich w piecyku itd, ale najlepiej po prostu wymienić).
-Dobrze naładować akumulator, sprawdzić poziom elektrolitu.
-Sprawdź czy przewody WN nie są jakoś mocno zmęczone.
-Czy jak czyściłeś gaźniki to był ostry syf w środku?
- po zdjęciu gaźników i ich ponownym założeniu trzeba je zsynchronizować, bo inaczej moto będzie chodziło nierówno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:09, 14 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Pokręć rozrusznikiem z otwartą do końca przepustnicą, następnie wykręć świece zapłonowe i sprawdź, czy jest na nich paliwo. Sprawdź, czy membrany gaźników nie są popękane lub stwardniałe. Synchronizacja gaźników nie ma nic wspólnego z obecnym stanem rzeczy. Gaźniki po takim postoju musisz wyczyścić przy użyciu myjki ultradźwiękowej - paliwo, które odparowało z komór pływakowych zostawiło osad, który jest trudno usunąć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:55, 19 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dziękuję panowie za rady, doszedłem jednak do przykrych faktów. mianowicie okazuje się że zawory wydechowe na czwartym cylindrze wieszają się i nie domykają komory. czeka mnie w związku z tym remont głowicy, i tutaj pytanie ile taka impreza może kosztować?? zkładamy oczywiście czyszczenie głowicy, wymianę zaworów, popychaczy i prowadnic. chyba że ktoś z Was ma kompletną głowicę w dobrym stanie do sprzedania:)??
p.s. proszę o przeniesienie tego wątku to odpowiedniego działu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|